Return to site

Peremajaan: Berkurang 15 tahun tanpa botoks

Peremajaan: Berkurang 15 tahun tanpa botoks

LAILA RAHMAN
Pemenang Peraduan
Kisah-Benar Kehidupan: Bagaimana nak kelihatan cantik

Hai, pembaca yang disayangi. Saya nak ceritakan kepada anda kisah saya bagaimana anda boleh kelihatan sangat-sangat cantik dan hanya lakukannya dirumah.

Jom kita berkenalan satu sama lain. Nama saya Laila Rahman, berumur 47, Saya tinggal di Singapura.

Ini kisah saya.

Pada satu hari saya bangun pagi, lihat diri dicermin dan air mata mula mengalir. Kedutan yang dalam di dahi, lipatan nasolabial yang besar, beberapa lebam pada kulit - seolah-olah satu musim luruh kelabu sejuk yang datang, tetapi apa yang hati perlukan adalah cahaya dan harapan. Secara tiba-tiba saya teringat satu kisah seorang wanita yang berjaya mendapatkan wajah muda remaja di Spa Salun di Tunis. Dalam bekas koloni Perancis terdapat banyak pakar kosmetik perancis yang menggunakan kaedah persediaan yang unik. Mereka memang terbaik sebagaimana di Perancis tetapi harganya dua atau tiga kali ganda lebih murah. Oleh itu lawatan spa ke Tunis membuktikan yang ianya sangat terkenal diseluruh dunia, termasuk perancis :-)

Saya rasa saya berhak untuk kelihatan cantik, kan?! Saya mula berfikir dan mendapatkan maklumat untuk melancong di Tunis. Pada agensi pelancongan yang pertama saya ditawarkan tiket murah lawatan ke Tunis, diskaun 50%! Tak sampai beberapa hari, dua hari selepas tu saya berada di Hammamet resort, di pusat utama spa Bio Azur. Perawat tempatan segera mula merawat wajah dan badan saya. Saya tak nak ambil masa anda ceritakan kesemua kaedah dan balutan lumpur, mandian tub urutan hidro dan sebagainya. Ia adalah luar topik. Saya akan beritahu anda bagaimana mereka merawat wajah saya.

Kursus ini telah dibentuk untuk selama 12 hari. Pada mulanya mereka mengambil gambar foto wajah saya, jadi pesakit boleh lihat visual perbezaan pada wajah selepas rawatan. Sebuah kerusi mewah kosmetik telah menunggu saya. Hanya perlu duduk dan berendam seketika dengan tenang, Muzik yang perlahan dimainkan, udara dipenuhi dengan aroma wangian yang menyenangkan, dan seorang wanita mula mengurut wajah dengan wangiankrim. Prosedur keseluruhan mengambil masa 15-20 minit. Ia berterusan selama 12 hari. Pada akhirnya - sebuah foto lagi. Inilah dia, anda boleh lihat hasilnya.

Lebam bawah mata, kedutan, lipatan nasolabial telah hilang! Dan 15 tahun bersama mereka! Saya terkejut dan teruja! Pakar kosmetik saya kini yang dalam masa setahun praktis dah biasa dengan kegembiraan yang terpapar pada wajah pesakit mereka, tersenyum melihat saya. Saya masih ingat nama krim wajah yang terbukti benar-benar berkesan. Memang punGoji Cream.

Semestinya, bila saya balik ke Singapura, semua kawan-kawan saya terkejut dengan penampilan saya. Saya terus dihujani soalan dan pertanyaan! Saya beritahu semuanya dengan jujur, tetapi jauh disudut hati...saya sedih. Di sebalik kegembiraan pada wajah baru saya, tiba-tiba saya ditangkap oleh pandangan sedih ibu saya. Saya faham maksud pandang sedih ibu. Seorang wanita tetap seorang wanita tanpa mengenal usia mereka. Dan tanpa mengira usia dia mahu kelihatan cantik. Tapi untuk menghantar wanita berumur 71 tahun seorang diri ke Tunis bukan suatu pilihan. Saya bertanyakan tentang krim ini di tempat jualan tetapi tak siapa yang tahu tentang produk ini...

Mungkin krim ini boleh ditempah disini juga.

Setengah tahun dah berlalu. Akhirnya, keajaiban berlaku! Saya terjumpa nama yang biasa dilihat di Internet - Goji Cream! Saya baca tentangnya, memang sama. Bungkusannya walaupun tak sama, bukan seperti yang saya lihat di Tunis. Malah harganya lebih berpatutan. Mungkin di Tunis mereka caj lebih pada servisnya? Pendek kata, saya rasa ragu tapi saya tetap buat tempahan! Sebab saya tau bagaimana rupanya dan saya dah lihat bagaimana ianya berkesan! Dan jika memang betullah krim sebenar maka bertuahlah saya!

Bungkusan akan dihantar dalam masa 5 hari. Saya dan mak mula mengamalkannya sekali. Malah, saya tau apa yang perlu dilakukan. Sudah tentu, kali ni tanpa kerusi mewah yang sangat selesa, muzik, dan aromaterapi. Tetapi Goji Cream Memang berkesan. Dalam 12 hari mak saya kelihatn 15 tahun lebih muda. Setahun dalam sehari.

Ini adalah hasil-hasilnya:

Serta-merta saya buat tempahan 6 tiub lagi - untuk saya, mak saya dan juga kawan. Ianya dalam bentuk senang diguna, sudah tentu! Sebab saya tak pernah lihat sesuatu yang bagus untuk kulit wajah. Hasilnya memang cepat Hebat sekali!

Itulah kisah saya. Saya harap pengalaman saya akan memberi makna pada orang ramai. Seorang wanita harus kelihatan cantik pada semua peringkat umur!

15 komen

Shalina hamid

16.07.2018

+ 9 -

Dia berumur 71, memang sukar nak percaya)) Tapi saya dah pun tempah krim ni. Anda dah lihat komposisi kandungannya di laman web? Memang terbaik.

Sariah Azhar

17.07.2018

+ 1 -

Goji Cream Memang meletop! Ianya popular dalam masa setengah tahun.

Fahmi Hadi

17.07.2018

+ 1 -

Adakah hasil yang diperolehi benar-benar berkesan? Saya penat dan putus asa nak habiskan duit pada produk yang tak berkesan. Jika ia benar-benar berkesan, saya akan tempah.

Fifi Anisa

18.07.2018

+ 1 -

Saya sokong! Ianya adalah peremajaan yang sangat-sangat berkesan! Kedutan kecil diwajah hilang tanpa dikesan. Saya buat tempah di halaman ini Semuanya selamat.

Saleha Azlan

18.07.2018

+ 30 -

Saya berjaya hilangkan kedut di wajah sepenuhnya dalam 3 penggunaan, walaupun kedut yang paling susah nak hilang pun boleh diatasi! Macam cerita dongeng, bukan mainan! Nasib baik saya terjumpa blog ni, terima kasih.

Laila Rahman

18.07.2018

+ 11 -

Memang hebat, saya tumpang gembira. Saya pun terjumpa krim ni juga, tak tengok pun krim ni untuk apa. Saya rasa kita harus berkongsi pada orang lain tentang kebaikan produk ni!

Azreen ARshad

19.07.2018

+ 1 -

Wanita anggun! Saya nampak buruk pada umur 30. Dah buat keputusan, saya akan cuba.

Shazlin Tahir

19.07.2018

+ 1 -

Tak hairanlah pesolek British kami akan tahu apa yang cantik tak lama lagi. Tak lama lagi mesti nak habis, baik saya tempah cepat sekarang. Siapa tau.

Mazlin Ibrahim

19.07.2018

+ 51 -

Kawan-kawan, tahukah anda yang Goji Cream Bukan hanya menanggalkan kedutan malah mengurangkan bengkak. Saya ada lebam yang teruk di bawah mata, kini dah hilang. Saya gembira sangat

Laila Rahman

20.07.2018

+ 22 -

Kesannya agak ketara! Hasil yang gempak! Terima kasih atas testimoni anda.

Sazlina Samad

20.07.2018

+ 4 -

Saya ada dengar tentang Goji Cream ni tapi saya tak tau nak tempah kat mana. Terima kasih atas perkongsian tips!

Zana Khalid

21.07.2018

+ 7 -

Saya dah pun buat tempahan! Yeay....

Fazira Razlan

22.07.2018

+ 87 -

Suami saya belikan untuk hari jadi saya. Dia kata saya akan jadi wanita paling cantik)) Dan cuba teka? Kata-kata suami saya kini jadi kenyataan

Raisya Kamil

23.07.2018

+ 87 -

Saya beli krim ni dan saya sukakannya! Saya dah guna selama dua bulan. Ini adalah krim peremajaan wajah yang sebenar, ini hasil saya

All Posts
×

Almost done…

We just sent you an email. Please click the link in the email to confirm your subscription!

OKSubscriptions powered by Strikingly