Return to site

NAFAS BERBAU ADALAH TANDA PERTAMA PARASIT

broken image

Pada 2016, Institut Perubatan Parasitologi dan Perubatan Tropika berjaya menyelesaikan ujian klinikal produk generasi baru yang dipanggil Detoxic, dibuat untuk melawan terhadap parasit. Perkhidmatan akhbar Institut telah menerbitkan yang berikut:

broken image
broken image

1. Kecekapan produk Detoxic dikira dengan kaedah standard (jumlah mereka yang pulih berbandingkan dengan jumlah pesakit dalam kumpulan 100 orang yang menerima rawatan) dan menunjukkan perkara berikut:

  • - Penghapusan helminthiasis dan telur - 100%
  • - Membaik pulihkan fungsi dan keadaan pankreas - 80%.
  • - Penghapusan alergi dermatitis - 90%.
  • - Penghapusan gastrik, ulser, cirit-birit - 90%.
  • - Penghapusan anemia - 100%.

Istilah "pemulihan" dalam kes ini merujuk kepada penyingkiran parasit, penyakit-penyakit yang disebabkan olehnya, dan kurang kes berulangan dalam tempoh 6 bulan akan datang.

2. Kesan sampingan yang tidak diingini, termasuk reaksi alahan, belum dikenalpasti.

3. Detoxic diiktiraf sebagai produk utama di pasaran untuk menyingkirkan parasit.

Temubual dengan seorang penyelidik:

broken image

Dr. Fikri Kamal

Profesor Madya, M.D. - ketua Institut Penyelidikan Saintifik Perubatan Parasitologi dan Perubatan Tropika. Lebih daripada 60 karya saintifik mengenai Molekul Parasitologi.

Pengalaman bekerja - 21 tahun

Di Institut Perubatan Parasitologi dan Perubatan Tropika, satu punca baru bau mulut yang tidak menyenangkan ditemui: infestasi parasit. Kajian baru-baru ini melaporkan bahawa produk sisa parasit adalah toksik dan membentukkan persekitaran yang baik untuk pembiakan bakteria putrefaktif dalam perut. Inilah sebabnya mengapa mereka, yang dijangkiti parasit, punyai nafas yang berbau.

Hari ini, kami akan berbincang dengan Fikri Kamal, MD, ketua Institut Perubatan Parasitologi.

- Hello! Terima kasih kerana mencari masa dalam jadual sibuk anda. Mari kita terus ke soalan utama: adakah benar, bahawa negara kita adalah negara utama mengenai infestasi parasit dalam kalangan rakyat?

- Ya, sebenarnya. Kami terletak di kedudukan teratas dalam taraf infestasi. Ini adalah disebabkan situasi alam sekitar yang sangat teruk, pihak berkuasa enggan bertindak, dan tidak mengendahkan kesihatan rakyat.

- Jikalau sebegitu, berapa benarkah hasial kajian uang menunjukkan hubungan antara infestasi parasit dan bau nafas yang tidak menyenangkan?

- Beberapa tahun lalu, komuniti perubatan percaya bahawa nafas berbau bermula dalam rongga mulut. Walau bagaimanapun, kajian terbaru menunjukkan bahawa satu lagi sebab utama ialah masalah perut dan hati. Para saintis juga mengatakan bahawa mengabaikan apa yang merupakan "gejala biasa" adalah berbahaya. Infestasi membawa kepada hampir semua penyakit serius yang ada pada orang.

Mengikut pengalaman berkerja saya, saya dapat memberitahu anda dengan pasti bahawa semua hasil kajian adalah sememangnya boleh dipercayai. Seperti biasa "nafas berbau" menjadi penyakit yang lebih serius. Sekitar 92% kematian manusia disebabkan oleh jangkitan parasit. Dan bukan hanya kematian dari penyakit itu sendiri. Majoriti "kematian semula jadi" adalah sebenarnya akibat daripada aktiviti parasit di dalam tubuh dan organ anda.

- Biasanya, orang berfikir parasit adalah cacing biasa - Jadi, bagaimana mereka boleh membawa nafas berbau dan juga kematian?

- Sebenarnya, ia adalah satu kebingungan yang sangat hebat untuk berfikir bahawa parasit manusia - adalah terdiri hanya daripada cacing. Terdapat pelbagai jenis parasit yang tinggal di dalam organ badan yang berlainan. Maka ia semua membawa kepada penyakit yang sangat berbeza-beza. Cacing, atau helminths, untuk menjadi lebih tepat - adalah sangat berbahaya. Mereka benar-benar memusnahkan usus lalu menyebabkan pereputan dari dalam. Itu membawa kepada kematian ... Dan, dengan cara ini, helminths adalah agak sukar untuk dikesan dan dimusnahkan.

Sejurus dengan jenis cacing ini, ada ribuan jenis parasit lain yang boleh hidup di hati, otak, paru-paru, darah dan perut. Dan hampir semua mereka adalah maut. Sesetengah daripada mereka segera mula bertindak secara agresif dan memusnahkan badan. Ada juga yang bertindak dalam diam untuk beberapa waktu, sehinggalah badan "tuan rumah" tidak lagi dapat bertahan dengan jumlah sedemikian dan orang tersebut akan mati.

Pada masa yang sama, saya dengan yakin boleh mengatakan bahawa hampir semua orang dijangkiti. Kebanyakan jenis cacing sangat sukar untuk dikesan. Apabila orang mula memerhatikan pelbagai simptom-simptom dijangkiti parasit, doktor hanya akan mencuba untuk merawat simptom tersebut, dan bukan penyebabnya. Malah, autopsi kadang-kadang tidak menunjukkan beberapa jenis, hanya ujian khas sahaja yang diperlukan untuk itu. Sekurang-kurangnya untuk kebanyakan daripada mereka.

Terdapat beribu-ribu jenis parasit yang boleh hidup dalam hati, otak, paru-paru, darah, dan perut. Dan hampir semua daripada mereka membawa kepada kematian. Semuanya biasanya bermula dengan bau mulut yang tidak menyenangkan.

- Bolehkah anda memberikan beberapa contoh khusus kes-kes perubatan tentang infestasi ?

Saya boleh beritahu anda beratus-ratus kes. Tetapi saya akan berhenti pada kes-kes yang menunjukkan kebahayaan melalui imej yang paling grafik.

Pertama sekali, ternyata terdapat beberapa jenis cacing pita yang boleh menyebabkan kanser. Walau bagaimanapun, manusia sendiri bukannya yang menjangkiti kanser, tetapi cacing tersebut. Sel-sel kansernya tersebar ke seluruh badan, menjangkiti tuan rumah. Ini berlaku apabila larva bergerak dari usus ke nodus limfa seseorang. Akhirnya, ia menjadi tumor malignan. Kematian itu akan berlaku dalam beberapa bulan sahaja. Minggu lepas kami mencatatkan satu lagi kematian akibat tumor seperti itu.

Di tengah-tengah foto ini: sel-sel tumor malignan, yang telah dihantar ke manusia dari parasit

broken image

Satu lagi kes yang biasa berlaku adalah infestasi dalam otak manusia. Ini membawa kepada rasa kegelisahan, keletihan, kerengsaan yang berlebihan, dan perubahan mood secara mengejut. Dan pada peringkat seterusnya, apabila otak sudah dipenuhi dengan parasit, beberapa penyakit yang teruk akan dijangkiti dan akhirnya membawa kepada kematian.

Kami mempunyai arkib foto: gambar yang diambil semasa bedah siasat apabila kami menemui parasit yang berlainan dalam organ badan. Berikut adalah beberapa contoh, tetapi saya memberi amaran kepada anda, ia adalah sangat mengejutkan:

Cacing dalam pundi hempedu yang dikeluarkan:

broken image

Parasit dalam otak manusia yang menyebabkan kanser:

broken image

Dirofilaria immitis yang membawa kepada serangan sakit jantung:

broken image

Contoh ketiga - adalah infestasi dalam jantung manusia. Ia dipercayai bahawa ia bukan penyakit biasa. Tetapi sebenarnya, Dirofilaria immitis sudah dijangkiti oleh 23% orang. Itu bermakna setiap satu dalam empat. Pada peringkat awal, ia adalah tidak dapat dilihat sepenuhnya, pengaruh buruk mereka terhadap organisma dikurangkan ke sifar. Tetapi semakin lama anda mempunyai Dirofilaria immitis, semakin banyak aktiviti mereka dalam hati manusia menjadi lebih aktif. Mereka menjadi punca utama banyak penyakit jantung, dan jika kita bercakap mengenai kematian secara mengejut akibat serangan jantung, parasit ini menyumbang kepada hampir 100% daripada kes-kes tersebut.

- Apa lagi yang berbahaya tentang infestasi tersebut?

- Dalam tubuh lelaki, parasit ini boleh menyebabkan prostatitis, mati pucuk, adenoma, sistitis, pasir dan batu dalam buah pinggang dan pundi hempedu. Dalam wanita pula: sakit dan keradangan ovari. Fibroid, mastopati fibrocystic, keradangan kelenjar adrenal, pundi hempedu, dan buah pinggang akan bermula. Dan, tentu saja, terdapat penuaan kulit pramatang, kedutan, kantung bawah mata, ketuat, dan papilloma di muka dan badan.

-- Bagaimana untuk melindungi diri anda daripada parasit ? Adakah ubat dan ujian sedia ada?

- Malangnya, ia boleh dikatakan bahawa pada masa kini tidak ada alat yang benar-benar boleh mendiagnosis dengan tepat kehadiran parasit dalam tubuh manusia. Ini sebahagiannya disebabkan oleh terlalu banyak spesies parasit (terdapat lebih daripada 2000 spesies yang kita ketahui), dan sebahagiannya disebabkan oleh kesukaran untuk mengesan mereka. Prosedur analisis lengkap tersedia hanya di beberapa tempat sahaja dan ia menelan belanja sangat banyak wang.

Gejala pertama yang menunjukkan kehadiran parasit dalam badan:

  • Nafas berbau ;
  • Reaksi alergi (ruam, mata air, hidung berair);
  • Ruam dan merah-kemerahan pada kulit;
  • Sering selesema, sakit tekak, kesesakan hidung;
  • Keletihan kronik (anda cepat letih melakukan apa-apa);
  • Sakit kepala yang kerap;
  • Sembelit atau cirit-birit;
  • Sakit di sendi dan otot;
  • Kecemasan, gangguan tidur dan makan;
  • Gelap di bawah mata dan beg mata.

Jika anda mempunyai sekurang-kurangnya salah satu daripada simptom yang disenaraikan - dengan kebarangkalian 99 peratus yang boleh kita katakan, terdapat parasit di dalam tubuh anda. Dan anda perlu segera menyingkirkannya!

Keadaan semasa dengan ubat-ubatan untuk merawat infestasi parasit agak bermasalah. Sehingga kini, hanya ada satu ubat di pasaran yang membolehkan anda menyingkirkan parasit sepenuhnya.

Ubat anti-parasit ini dipanggil Detoxic telah dibangunkan dengan penyertaan Institut Parasitologi kami dan kumpulan saintis muda bebas. Pada masa yang sama, kami bekerja bersama lebih dari dua dozen rawatan lain. Tetapi dalam proses pembangunan, ia telah dikenalpasti bahawa Detoxic adalah yang paling berkesan.

Detoxic dicipta daripada ekstrak Artemia, gabungan hempedu beruang yang unik, ekstrak Ferrule Junggar, jus buah sumac dan 20 bahan tambahan. Dalam proses mencipta dan menguji, produk ini terbukti sangat berkesan. Hari ini, ia benar-benar satu-satunya perkembangan produktif di luar sana. Dan ini bukan mengenai wang, atau, dalam kes ini, output pengeluaran keseluruhan akan diarahkan untuk keperluan eksport sahaja. Persatuan Perubatan di negara lain sudah bersedia untuk membeli Detoxic pada sebarang harga. Tetapi mengikut perintah Kementerian Kesihatan, sejumlah besar produk harus kekal di negara ini.

Tambahan pula, margin eksport untuk pembeli Barat. ( Detoxic kos sepuluh kali lebih daripada nilainya) bagi mereka, membolehkan kita menjualnya secara domestik dengan harga di bawah kosnya.

- Mengapa Detoxic begitu hebat? Bagaimanakah ia berbeza dengan cara-cara lain membersihkan badan daripada parasit?

- Seperti yang saya katakan tadi, hari ini, ini adalah satu-satunya penyelesaian yang berfungsi untuk membersihkan tubuh daripada parasit, secara umumnya semua yang sedia ada di seluruh dunia. Itulah sebabnya semua rangkaian farmasi antarabangsa dan syarikat farmaseutikal sangat terdesak mahukannya. Berbanding dengan ubat anti parasit lain, ia berfungsi secara langsung terhadap keseluruhan spektrum parasit. Dengan mengambil kira masalah besar dengan diagnosis, ia membolehkan untuk membersihkan seluruh badan dengan berkesan. Saya katakan sebelum ini bahawa ia adalah hampir mustahil untuk memahami apa jenis parasit orang yang dijangkiti. Jadi, Detoxicmemusnahkan dan menyingkirkan apa-apa jenis parasit dari badan , yang tinggal di mana saja dari otak dan jantung ke hati dan usus. Tiada produk sedia ada di luar sana yang mempunyai sifat yang sama.

Selain itu, ia tidak dibuat daripada sekumpulan bahan kimia sama ada. Ia adalah produk yang semulajadi yang menghilangkan tindak balas alergi, ketidakseimbangan mikroflora usus dan masalah lain yang timbul selepas menjalani rawatan dengan ubat-ubatan yang keras. Di samping itu, ia semuanya membebankan badan, menyebabkan ia mencerna banyak sebatian kimia yang berbeza.

- Saya fikir pembaca kami akan berminat untuk mendengar di mana mereka boleh membeli Detoxic!

- Buat masa ini, Detoxic hanya boleh dibeli di laman web rasmi pembekal . Kami mencuba banyak kali untuk berunding dengan rangkaian farmasi tetapi mereka mahu meletakkan margin tertinggi pada Detoxic dan menjualnya beberapa kali lebih mahal daripada kami.dan menjual beberapa kali lebih mahal daripada yang kita lakukan. Anda tahu, Institut Parasitologi adalah sebuah struktur bukan keuntungan. Dan kami mempunyai suatu matlamat untuk mencapai. Kami hanya mahu membuat produk ini pada harga yang berpatutan dan boleh didapati untuk seluruh rakyat. Jadi kita menjualnya pada kadar kerugian, dan mengimbangi perbezaannya melalui eksport. Objektif utama rangkaian farmasi - adalah untuk mendapat keuntungan sebanyak mungkin wang. Oleh itu, kami mempunyai pendekatan yang sangat berbeza untuk harga.

Saya berharap bahawa dari masa ke masa kita akan dapat berunding, dan Detoxic akan dijual pada harga yang sama di farmasi. Sehingga itu, ia hanya boleh dipesan secara dalam talian di laman web. Kami cuba membuat segala-galanya lebih mudah dan senang - produk tersebut akan dihantar melalui pos atau kurier, dan bayaran akan dibuat hanya selepas menerima pesanan. Ia sangat mudah.

Adakah anda ingin memberitahu sesuatu kepada pembaca kami sebelum kita menamatkan temuduga ini?

Satu-satunya perkara yang ingin saya katakan adalah "sila, menjaga kesihatan anda". Anda mungkin tidak tahu ini, tetapi dengan kebarangkalian 97-98% parasit sudah tinggal di dalam badan anda. Mereka boleh berada di mana-mana sahaja - di dalam darah, usus, paru-paru, jantung, otak dan sebagainya. Parasit secara harfiah makan anda dari dalam, dan pada masa yang sama meracuni seluruh badan. Pada akhirnya, terdapat banyak masalah kesihatan yang dapat mengurangkan jangka hayat anda sebanyak 15-25 tahun. Serta kematian yang tiba-tiba, yang biasanya dikaitkan dengan parasit dalam tubuh manusia juga.

Hari ini, produk asal Detoxic boleh dipesan dari laman web rasmi .

broken image

Kongsi

Tekan 'ENTER' untuk pos.

  • Nadira Haidar Saya juga menggunakan produk ini. Nafas berbau membimbangkan saya pada suatu ketika. Pada hari kelima rawatan, saya melihat bagaimana nafas saya menjadi lebih segar dan lebih baik. Bersama ini, masalah pencernaan yang saya alami hilang sepenuhnya. Sekarang, untuk tujuan pencegahan, saya mengambil Detoxic setiap 3 bulan.

    Suka Jawab 2 ● 30.04.2018

  • Maisarah Iskandar Pakej saya dengan Detoxic telah sampai pada hari kedua. Mula minum dan anda sama sekali tidak tahu apa yang mula keluar dari saya ... Saya tidak boleh nak bayangkan makhluk apa yang tinggal di tempat di dalam usus saya. Saya tidak mahu memikirkannya sekarang ... ia sangat mengerikan.

    Suka Jawab 5 ● 01.05.2018

  • Kamaliah Terima kasih untuk artikel ini! Saya baru sahaja pesan ini untuk diri saya sendiri!

    Suka Jawab 1 ● 02.05.2018

  • Ahmad Apabila saya mula menggunakan Detoxic, saya tidak dapat membayangkan bahawa saya akan mendapat keputusan seperti ini. Kesakitan di perut saya sudah hilang (saya rasa seperti ada sesuatu yang tinggal di dalam situ), sesak nafas juga hilang. Dan kini, pada umur 53 tahun, saya berasa lebih baik daripada sesiapa yang berusia 30 tahun. Terima kasih kerana memberitahu orang tentang masalah ini. Mereka tidak akan pernah mendengar maklumat berharga ini daripada ahli terapi tempatan mereka.

    Suka Jawab 4 ● 03.05.2018

  • Julia Saya telah mencuba Detoxic sendiri. Kesannya hanyalah sangat indah. Saya berasa muda dan sihat, meningkatkan sistem imun saya dengan ketara, Lebih 8 bulan telah berlalu sejak saya selesai kursus rawatan, dan saya tidak pernah sakit. Saya sangat mengesyorkan kepada semua orang.

    Suka Jawab 2 ● 04.05.2018

  • Wan Johan Saya baru-baru ini tengok satu program TV mengenai pelbagai jenis parasit yang hidup di dalam orang. Mereka dengan sombong bercakap tentang produk ini, panggil Detoxic - produk yang sangat hebat dibuat untuk menghilangkan parasit.

    Suka Jawab 3 ● 05.05.2018

  • Ariana Saya baru sahaja buat pesanan. Pakej itu patut sampai dalam satu minggu. Tak boleh tunggu!

    Suka Jawab 1 ● 06.05.2018

  • Lelaki Saya sudah mengalami sakit kepala yang teruk sejak sekian lama sekarang ... Selepas 2 minggu pengambilan Detoxic, semuanya hilang tanpa kesan. Jadi, saya rasa, ia adalah sesuatu yang tinggal dalam situ... Eeeee...

    Suka Jawab 6 ● 07.05.2018

  • Rosmah Nenek saya mengajar saya bagaimana untuk menghilangkan parasit menggunakan wormwood. Seluruh keluarga saya meminumnya, dan, anda tahu, ia berfungsi! Ascarid betul-betul keluar daripada badan anak-anak saya. Tetapi ... ia tak membantu apa sekalipun dengan nafas berbau. Saya pasrah dan membuat pesanan untuk Detoxic pula. Sekarang saya tidak ada apa-apa masalah dengan kesegaran nafas saya! Kita semua juga sudah berhenti minum perut wormwood yang pahit dan semua mengambil Detoxic. Ia mempunyai kesan yang sama, dan harganya sangat berpatutan, dan ia lebih mudah digunakan

    Suka Jawab 12 ● 08.05.2018

  • Irina Azlan Temu duga yang sangat menarik! Anda memberitahu semua orang maklumat yang sangat berharga! Terima kasih!

    Suka Jawab 1 ● 09.05.2018

  • Suraya Ahmad Adakah ia semacam gimik? Kenapa ia dijual online sahaja?

    Suka Jawab 3 ● 10.05.2018

  • Iskandar Saya sokong semua syor produk ini. Apabila saya mula meminumnya - segala-galanya mula keluar daripada saya ... Saya panik! Dalam tergesa-gesa saya menjumpai pakar parasitologi yang, selepas dah tengok semuanya, memberitahu saya bahawa ia adalah cacing dari hati. Dan jika bukan untuk Detoxic, saya mungkin akan mati dalam 2-3 tahun.

    Suka Jawab 2 ● 11.05.2018

  • Mohd Ibrahim Suraya, awak tak baca lansung ke artikel ini? Ia hanya dijual online sebab syarikat farmasi semua penipu dan hanya nak dapatkan duit! Ia bukan tipu, awak sebenarnya bayar apabila awak dapat pesanan awak! Saya baru sahaja dapat pakej saya, semak semua, dan baru bayar.

    Suka Jawab 5 ● 12.05.2018

  • Farah Najib Produk yang sangat hebat! Suami saya dan saya sendiri gunakannya, dan kami berdua notis perbezaan yang ketara dalam kesihatan kami. Rasa macam lebih muda, lebih banyak tenaga.. Parasit memang toksik kepada badan. Dan apabila awak semua dah keluarkan, awak rasa macam orang baru!

    Suka Jawab 4 ● 13.05.2018

  • Mirah Zikri Selepas membaca komen orang lain, saya dah buat keputusan untuk membuat pesanan untuk saya sendiri :)

    Suka Jawab 6 ● 14.05.2018

  • Normah816 Anda semua takkan percaya tetapi saya memang punyai masalah yang sama: selalu rasa letih dan penat sahaja, dan saya sedikit lagi nak menyerah kalah.. Tapi, syukur tuhan, saya dapat tahu mengenai produk Detoxic. Ia memang remedi yang ajaib.

    Suka Jawab 7 ● 15.05.2018

  • Roslan Terima kasih untuk info ini. Saya pasti perlu membersihkan semua sampah daripada badan saya. Sekurang-kurangnya sekali dalam seumur hidup. Saya tidak pernah melakukannya sebelum ini tetapi sekarang berfikir bahawa saya tak perlu apa-apa sampah sebegitu dalam diri saya. Saya mesti ada beberapa, sayasudah pasti.

    Suka Jawab 4 ● 16.05.2018