Return to site

BLOG LINDY

broken image

Hello! Nama saya Lindy dan saya berusia 30 tahun. Saya ingin menyampaikan cerita saya kepada anda. Cerita tentang bagaimana saya bergelut mengatasi psoriasis. Perkara ini mungkin sensitif sedikit, terutamanya kepada wanita. Agak sukar untuk bercerita tentangnya... Psoriasis adalah suatu keadaan perubatan yang rumit, yang juga mempunyai kesan estetik. Kehidupan boleh menjadi suatu penyeksaan jika anda mempunyai tompok-tompok yang hodoh dan menyakitkan mata pada kulit anda. Selain kegatalan, bengkak dan menggelupas anda juga perlu bersabar apabila ada yang bercakap tentang anda di belakang. Ramai juga yang menganggap psoriasis boleh berjangkit. Oleh kerana itu, ramai yang mengalami psoriasis hampir disisihkan daripada masyarakat dan tidak dapat menjalani kehidupan yang normal... Pada usia ini, agak payah untuk saya disakiti dengan pandangan orang lain, namun ternyata ini terlalu sukar untuk saya…

broken image
broken image

Kisah ini bermula lima tahun dahulu. Waktu itu saya sedang mandi, dan kemudian saya terasa beberapa kuping pada kulit, terutamanya pada bahagian siku. Kawasan inilah yang pertama menerima kesan keradangan tersebut. Kuping-kuping tersebut kelihatan seperti plat merah jambu, dan keras dengan kesan seperti disental. Saya telah menyapukan krim kosmetik pada kawasan tersebut. Pada fikiran saya itu hanyalah akibat kulit kering, kesan daripada kurang penjagaan daripada saya. Maksud saya, saya sentiasa menjaga diri saya dan memilih dengan cermat barangan kosmetik dan penjagaan diri yang saya gunakan. Saya tidak pernah mengalami alahan.

Tompok-tompok yang pelik mula tumbuh selepas lebih kurang tiga minggu dan saya mula risau. Saya berjumpa dengan seorang ahli dermatologi dengan segera. Selepas satu pemeriksaan teliti dijalankan dan keputusan dianalisis, diagnosisnya adalah psoriasis. Saya sungguh terkejut! Doktor saya memberikan rawatan terapi biasa. Ubat-ubat hormon (salap dan losyen) serta program homeopati (mandi dengan garam laut dan herba). Rawatan tersebut hanya memberi kesan sementara. tompok-tompok menjadi tidak berwarna dan tanda-tanda lain (reaksi kegatalan dan keradangan) telah hilang. Bagaimanapun, selepas saya memberhentikan rawatan intensif dan melakukan penjagaan biasa, kesemua masalah saya datang semula. Malahan, saya dapati selepas menjalani rawatan hormon, tompok-tompok tersebut tumbuh lebih cepat. Semua ini berlaku di dalam tempoh 2.5 tahun. Akhirnya, psoriasis telah merebak ke seluruh permukaan pada kedua-dua belah tangan saya. Saya semakin terkejut apabila mendapati tanda-tanda penyakit tersebut juga terdapat pada kaki dan punggung saya! Saya hampir gila. Keadaan menjadi bertambah buruk dengan panik saya. Apabila saya terlihat komen-komen orang lain, yang juga mengalami psoriasis, saya menjadi lebih tertekan. Ada yang tidak dapat disembuhkan selama 15-20 tahun. Ada yang mengalami masalah ini sepanjang hayat…

Saya menjadi tidak tentu arah dan membeli pelbagai produk untuk psoriasis daripada kedai-kedai ubat. Krim, ubat titis, semburan, segala-galanya…saya juga telah mencuba cara perubatan alternatif, seperti pergi ke spa yang menggunakan sejenis lumpur khas. Pernah juga sekali saya mencuba menghalau penyakit dengan mantera lama. Sudah tentunya tiada yang berhasil. Masalah saya semakin memberi kesan kepada kehidupan dan pekerjaan saya. Saya berasa malu dengan diri dan penampilan saya, yang menjadikan saya cepat marah, agresif dan sangat sensitif. Dan tiada harapan ia akan sembuh…

Saya mendengar tentang Psorilax daripada seorang kawan. Dia lebih sukakan rawatan semula jadi yang tidak melibatkan “bahan berat”seperti hormon. Selepas semua eksperimen saya dengan produk yang ada, tidak perlu lama untuk memujuk saya. Saya telah membeli Psorilax dengan segera daripada laman web pengilang dan memulakan rawatan. Saya tidak akan rugi apa-apa lagi, kecuali masa dan tenaga…Secara jujur, selepas banyak menemui kegagalan, saya tidak lagi menaruh harapan yang positif yang ia akan berkesan. Kata-kata doktor saya, bahawa produk semula jadi tidak berguna kepada masalah yang tidak dapat ditangani dengan hormon, kekal di dalam fikiran saya.

Selepas 10 hari rawatan menggunakan Psorilax, saya mendapati bahawa saya hampir tidak lagi berasa gatal dan seperti terbakar. Kadang-kala saya terlupa bahawa saya menghidap psoriasis…kulit saya juga mula kelihatan berlainan. Tompok-tompok semakin pudar dan reaksi keradangan telah hilang. Tiada lagi pengelupasan dan kulit semakin halus! Saya tidak percaya! Saya sapukan Psorilax kepada tompok-tompok baharu dan ia berhenti membesar, dan kemudian hilang sepenuhnya! Kejayaan rawatan saya dengan Psorilax benar-benar mengujakan dan saya tidak sabar untuk menghabiskannya. Selepas satu bulan, tidak terdapat apa-apa kesan langsung pada badan saya! Kulit saya kembali seperti sebelum penyakit itu muncul. Tidak ada lagi tompok-tompok pada kulit, kuping atau tanda-tanda proriasis. Tidak ada apa-apa!

Selepas hampir tiga bulan, saya pulih sepenuhnya. Tiada lagi tompok-tompok baharu, manakala tompok-tompok lama bertukar kepada bintik hitam yang kecil, yang hanya saya boleh melihatnya. Bagaimanapun, semakin lama bintik-bintik tersebut semakin mengecil dan akhirnya terus hilang. Sekarang, saya menggunakan Psorilax secara proaktif, sekali setiap dua bulan. Ia mungkin tidak perlu pun. Apapun, Psorilax tidak mempunyai kontraindikasi atau kesan sampingan, jadi ia boleh saja digunakan selepas rawatan selesai. Saya tidak dapat menggambarkan perasaan gembira saya! Dengan jujur, saya mahu pengalaman saya membantu sesiapa yang memerlukan rawatan khas, untuk memulakan hidup baru dan sihat tanpa psoriasis!

broken image

Sekarang saya akan kongsikan maklumat berkaitan komposisi produk ini. Psorilaxmengandungi 5 bahan asas.

  • Dihidroavenanthramide D; 
    Ia mempunyai sifat melegakan dan membantu menghilangkan kegatalan. Ia juga mempunyai kesan analgesik yang ringan untuk kulit dan sendi.
  • Lilin candelilla; 
    Ia mempunyai sifat antibakteria dan membantu memulihkan luka. Ia adalah bahan utama, yang menggalakkan penembusan bahan-bahan aktif ke dalam lapisan kulit yang lebih mendalam.
  • Mentega Sayur; 
    Ia mengurangkan keradangan dan mengawal pengeluaran kelenjar lemak. Ia memberi kesan melega dan meredakan.
  • Minyak biji sesawi; 
    Ia mengekalkan kelembapan pada kulit dan mengurangkan pengelupasan kulit yang keterlaluan. Ia juga memudahkan kuping ditanggalkan daripada bahagian yang terjejas. Ia mempunyai sifat antioksida dan memperkaya kulit dengan vitamin dan mineral.
  • Pantenol 
    Ia merangsang kulit dan memperbaiki fungsi jana semula kulit. Ia menghapuskan rasa terbakar dan kegatalan dan memudahkan kuping tertanggal dari badan.

-

Adalah penting untuk memahami bahawa, formula Psorilax yang sah mengandungi produk yang tulen. Psorilax hanya boleh dipesan melalui laman web pengilang! Jika tidak, anda mungkin berisiko membeli produk palsu, yang boleh memburukkan lagi penyakit anda.

Kandungan khas Psorilax membolehkan ia digunakan pada mana-mana peringkat dan bentuk penyakit. Ia juga boleh digabungkan dengan kaedah rawatan tradisi. Doktor saya juga terkejut dengan kesan penggunaan Psorilax. Sekarang, dia menggunakannya sebagai rawatan utama atau tambahan untuk psoriasis.

Mujurlah, pengalaman saya boleh membantu anda kembali sihat. Saya gembira untuk menjawab semua soalan-soalan anda!

broken image

Komen Hana, 30

07.08.2018

Terima kasih atas maklumat yang diberikan! Saya akan mencubanya!

Winnie, 40

07.08.2018

Di dalam kes saya, psoriasis muncul 9 tahun lalu... saya telah mencuba pelbagai benda!!! Kenapa doktor saya tidak mengesyorkan produk ini? Adakah ia baru?

broken image

Lindy, 30

06.08.2018

Psorilax sebenarnya adalah produc yang baru. Mungkin doktor anda belum mempunyai pengalaman dengannya.

Eva, 33

06.08.2018

Ya, amat penting untuk hanya menggunakan Psorilax yang tulen! Malangnya, saya pernah sekali membeli produk tiruan and keadaan saya menjadi semakin teruk! Produk ini tidak boleh didapati di mana-mana farmasi...

Lindy, 30

06.08.2018

Produk yang tulen amatlah perlu untuk penyembuhan berjaya. Psorilax jarang didapati di farmasi. Ia tidak dibuat di dalam kuantiti yang banyak. Oleh itu, pilihan terbaik ialah dengan memesan di laman webnya. Membelinya dengan cara ini adalah lebih cepat dan boleh dipercayai!

Mimi, 39

06.08.2018

Lindy, saya berasa ragu-ragu dengan produk sebegini. Saya tidak percaya bahawa hanya dengan mencampurkan minyak dan bahan antiseptik “kimia” anda boleh menyembuhkan psoriasis! Mungkin anda hanya mengalaminya dalam bentuk yang ringan atau sememangnya anda tidak ada psoriasis langsung!

Lindy, 30

06.08.2018

Mimi, diagnosis telah dilakukan oleh doktor yang dihormati dan memang boleh dipercayai. Saya akui, saya tidak membiarkan keadaan saya begitu sahaja. Saya telah berjumpa doktor dengan segera sebaik sahaja saya mengesan tanda-tanda awal. Sebaliknya saya juga tahu bahawa Psorilax telah membantu ramai orang yang menderita akibat psoriasis selama 10 tahun, malah ada yang lebih lama daripada itu.

Madinah, 28

05.08.2018

Saya juga berada pada peringkat awal sakit tersebut. Saya pasti akan mencubanya! Saya tidak mahu membiarkan sahaja keadaan saya.

Andy, 51

05.08.2018

Saya bersetuju dengan Lindy! Psorilax boleh membantu semua orang, tidak kira pada peringkat mana sakit tersebut. Saya telah mendapat pengajaran. Saya telah menjalani rawatan yang tidak berhasil selama 7 tahun. Selepas saya menggunakan Psorilax, saya mula merasakan perubahan hanya selepas satu bulan! Saya cadangkan supaya anda segera menggunakannya!

Lalitha, 37

05.08.2018

Saya ingin memberitahu bahawa Psorilax telah menyembuhkan psoriasis suami saya dalam masa 2-3 bulan. Keadaannya bukan jenis yang ringan. Dia tidak boleh mengambil hormon dan juga alah kepada salap. Psorilax adalah yang terbaik untuknya!

Anna, 35

05.08.2018

Terima kasih kerana berkongsi pengalaman anda dengan kami! Saya telah mengalami kemurungan sama seperti anda... Penyakit saya semakin teruk dan rawatan konvensional sebenarnya tidak membantu langsung.

broken image

Lindy, 30

05.08.2018

Anna jangan mengalah! Semuanya akan kembali baik! Saya percaya produk ini pasti akan membantu anda!

Alan, 19

05.08.2018

Adakah anda boleh menggunakan Psorilax sekiranya anda alah kepada mentega sayur?

Lindy, 30

05.08.2018

Lebih baik anda bincangkan hal itu dengan doktor anda! Seingat saya tidak ada situasi penggunaan Psorilax yang menyebabkan reaksi alahan. Dalam kalangan mereka yang menggunakan Psorilax dan mereka yang mempunyai tanda-tanda alahan kekal.

Kath, 34

05.08.2018

Bagaimana minyak-minyak ini boleh menyembuhkan punca penyakit? Tanda pada kulit hanyalah hasilnya...

Lindy, 30

05.08.2018

Minyak tidak menyembuhkan anda. Mereka membantu tubuh anda melawan masalah. Mereka memulihkan proses metabolik pada kulit, membekalkan vitamin dan mineral, memperbaiki peredaran mikro dsbnya. Pada keseluruhannya mereka menjadikan keadaan kesihatan lebih baik.

Jim, 29

04.08.2018

Ia nampak bagus, saya akan mencubanya! Kegatalan sangat mengganggu saya, begitu juga hidup di dalam keadaan begini!

Selina, 40

04.08.2018

Saya akui bahawa Psorilax telah membantu saya juga, tetapi tidak secepat seperti di dalam kes anda. Sudah tentu kerana saya mengalami psoriasis jauh lebih lama, lebih kurang 10 tahun.

Jon, 37

04.08.2018

Rawatan saya menggunakan Psorilax mengambil masa 6 bulan. Saya tidak berasa kesal! Hanya produk ini yang akhirnya membuatkan hidup saya lebih mudah. Produk-produk lain tidak ada yang memberikan kesan yang sama, walaupun selepas setahun.

Amy, 18

03.08.2018

Kisah anda telah banyak membantu saya. Saya akan memulakan rawatan dan akhirnya saya pasti akan kembali sihat!

Suzana, 28

03.08.2018

Kenapa anda masih menggunakan Psorilax walaupun anda telah sembuh? Adakah itu perlu? Adakah ia mengakibatkan ketagihan?

Lindy, 30

03.08.2018

Sudah tentu tidak perlu! Ia juga tidak menyebabkan ketagihan. Di dalam kes saya, kawasan yang terjejas adalah besar. Ia telah meninggalkan kesan-kesan capukan pada kulit saya. Boleh dikatakan kini saya berjaga-jaga, walaupun doktor memberitahu tiada apa lagi yang perlu saya risaukan.

Siti, 48

02.08.2018

Terima kasih kerana menceritakan kisah anda!!! Kini saya mula percaya bahawa psoriasis boleh disembuhkan! Sudah tentu, saya akan menulis pengalaman saya selepas menggunakan Psorilax!

Keong, 59

02.08.2018

Saya telah mencuba Psorilax tahun lalu. Ia banyak membantu saya. Saya sangat mengesyorkannya kepada semua.

Jimmy, 32

02.08.2018

Ibu saya telah menggunakan produk ini selama sebulan. Sekarang dia amat gembira! Tiada lagi tompok-tompok baru dan tompok yang lama juga sudah pudar dan kemudiannya hilang. Saya amat berharap beliau akan terus sembuh daripada psoriasis.