Return to site

Menyediakan badan anda bebas daripada parasit yang membahayakan nyawa sebelum terlambat. Mengenai bahaya dan kelegaan bersama Rafidah Ahmad

broken image

Pertamanya sedikit statistik: 7 daripada 10 warga penduduk U.K dijangkiti parasit samaada pada tahap yang lebih besar atau lebih kecil. Parasit merebak bukan sahaja usus tetapi juga boleh merebak hingga ke paru-paru, hati dan juga otak. Parasit-parasit ini menyebabkan kemudaratan yang besar dan merampas kehidupan normal dari hidup kita. Antara tanda-tanda pertama jangkitan PARASIT dalam badan adalah: KETUAT dan PAPILOMA Mari kita berbincang tentang fakta yang benar-benar berlaku.

Helo, sahabat yang disayangi!

broken image

Saya telah menyampaikan program ini selama bertahun-tahun. Kami sering membincangkan masalah pelbagai penyakit yang menyerang tubuh kita. Kami juga kerapkali berbincang tentang penyakit-penyakit serius, penderitaan yang kurang dan memberikan liputan dari segi kaedah perawatan. Hari ini kita akan bercerita tentang organisma tersembunyi yang dahsyat lagi memudaratkan hidup dalam badan kita bertahun-tahun dan menyumbang kepada pelbagai penyakit dalam badan. Organisma-organisma ini adalah parasit.

Parasit menyebabkan kerosakan yang ketara kepada badan manusia. Sistem imunisasi badan kita yang dicipta untuk melindungi tubuh badan dari pelbagai penyakit. Namun, hasil daripada sistem imun yang lemah, tubuh badan akan melihat lebih dekat pendaraban aktif organisma yang diserang sebagai: Ascaris, Giardia, Toxocara, dan lain-lain. Pada masa yang sama badan kita akan cenderung terdedah kepada pelbagai penyakit.

broken image

Papiloma di mata adalah tanda pertama kehadiran PARASIT dalam badan

Secara faktanya memang terdapat lebih 260 jenis parasit yang menghuni latitud geografi kita. Disini kita membiarkan parasit yang bole menjangkiti kita semasa melawat tanah tropika. Parasit menghalang badan kita dari dalam dengan memakan elemen mikroelemen yang mana penting kepada badan kita. Ini menyebabkan badan kita kekurangan elemen-elemen tersebut. Tambahan lagi, parasit megalirkan racun yang memberi impak kepada organ dalaman kita. Jangkitan parasit boleh berlaku dalam cara yang berbeza:

broken image

Ascaris menjangkiti lebih daripada 100 juta orang setiap tahun. Ia memasuki badan kita dengan makanan (Kebiasaannya sayuran hijau yang dirawat, buah-buahan, dan sayur-sayuran), dengan air mentah, tangan yang kotor, dan debu. Ia juga secara aktif tersebar melalui lalat.

broken image

Toxocara biasanya menjangkiti manusia melalui anjing. Ia boleh hidup bukan sahaja dalam organ-organ penghadaman tetapi juga boleh hidup dibawah kulit dan malah didalam biji mata.

broken image

Cacing pita Swiss adalah parasit besar yang hidup lama. Kepanjangan spesis ini boleh mencecah 10 meter dan tempoh ianya tinggal didalam tubuh manusia boleh tinggal sehinga 25 tahun. Boleh anda bayangkan apa yang berlaku dalam badan manusia jika terdapat beberapa parasit seperti ini hidup dalam badan?

Tanda-tanda parasit terdapat dalam badan antaranya kerap menjadi lesu, mengantuk, kurang minat dalam kehidupan, tekanan, sakit kepala, dan juga pelbagai kesakitan lain serta kekejangan dalam organ dalaman. Kerap KETUAT dan PAPILOMA pada badan, terutama pada muka dan tangan, adalah bukti kehadiran parasit ada dalam badan. Sekiranya anda kerapkali rasa sakit, anda hanya perlu membuat pembersihan anti-parasit pada badan. Adalah tidak masuk akal untuk menjalankan pemeriksaan mengesan kehadiran parasit memandangkan terlalu banyak jenis parasit yang ada dalamnya.

Anda perlu membasmi parasit dari badan dengan menggunakan produk sayuran semulajadi sebagai alternatif kepada rawatan ubat yang tidak berkesan. Ubat yang paling terbaik dan paling mudah untuk pembersihan badan adalah ubatan semulajadi Intoxic

broken image

Intoxic adalah apa yang saya cadang kepada semua orang tanpa pengecualian. Adalah amat dinasihatkan kepada mereka yang ingin melakukan pembersihan anti-parasit seluruh badan. Dalam masa 3 hari pertama pengambilan Intoxic anda akan melihat peningkatan yang ketara dan lonjakan tenaga. Sakit kepala akan hilang dan mood anda akan bertambah baik. Setelah tamat melakukan ubat rawatan, parasit akan meninggalkan badan anda. Ubatan semula jadi ini mempunyai kesan penyegaran dan secara mudah melakukan pembersihan dalaman daripada dalam badan termasuk pelbagai jenis cacing, kulat, dan organisma unisel (Chlamidiya, Giarda, dan lain-lain)

Panduan penggunaannya guna sangat mudah:

Sekiranya terdapat halangan parasit, anda sepatutnya mengambil ubat 2 kali sehari, 2 kapsul pada satu masa dalam sebulan (Ubat rawatan untuk sebulan)
Sekiranya rawatan untuk menghalang parasit - 2 kali sehari, 1 kapsul pada satu masa (ubat rawatan 2 minggu)

Ingat, lebih lama parasit berhabitat dalam badan manusia, lebih banyak kemudaratan parasit hasilkan. Basmi parasit segera dan anda akan lihat betapa bagusnya kehidupan anda!

Tambahan Original Intoxic hanya boleh ditempah daripada laman web rasmi sahaja. Produk ini mempunyai pengiktirafan yang diperlukan dan keberkesanannya telah terbukti. Terdapat beberapa ubat palsu diseluruh Malaysia yang mana tidak akan memberi hasil yang baik sekira anda membelinya.

broken image

Komen (47/47)

Zul (Negeri Sembilan)

Saya telah menempahnya. Saya terima Intoxic teh melalui post dalam masa seminggu. Saya bermula dengan proses pembersihan. Saya akan beritahu anda tentang hasilnya kemudian!. Terima kasih, Rafidah!

Siti Jusoh (Pahang)

Mulanya saya tidak dapat mencari laman web tersebut buat sementara. Kini saya nak kongsikan hasilnya kepada anda semua. IANYA SUNGGUH AJAIB. Hasil saya: Saya menjadi seperti individu yang baru dalam 1-5 minggu. Saya rasa 20 tahun lebih muda! Terima kasih Intoxic .

Latifah Rahman 46, (Kelantan)

Baru-baru ini saya ternampak satu episod dalam BBC tentang parasit dalam badan manusia. Mereka menerangkan panjang lebar tentang ubat ini. Kebanyakan doktor mencadangkannya untuk rawatan dan tujuan pencegahan. Saya telah menempah dan kini sedang menggunakannya. Saya sangat gembira dengan hasilnya. Terima kasih atas artikel ini, Rafidah.

Rafidah Mohamad, Pembentang (Kuala Lumpur)

Saya tidak dapat tinggalkan maklum balas ini tanpa sebarang notis... Puan Latifah, sama-sama! Anda takkan dapat bayangkan betapa gembira saya mendengarnya daripada anda. Saya harap ini boleh mengubah tidak hanya hidup anda tetapi juga permbersihan dalam organ dalaman. Yang benar, Rafidah.

Marzuki (Selangor)

Saya mendapat aura yang positif dari hasil anda. Saya akan tukar segalanya esok! Saya berjanji pada diri saya. Saya sudah pun mendapat tenaga tambahan dan kini sedang memulakan pembersihan. Kaedah ini sememangnya unik. Tak hairanlah yang paling bijak selalunya mudah!

Kila84

Saya mengalami masalah cacing dalam perut seluruh hidup saya. Saya amat berharap yang Intoxic akan membantu saya. Saya menempahnya sekarang!

Fendi (Melaka)

Hi. Ini adalah maklumat yang sangat menarik. Sentiasa ada ketuat baru yang akan muncul hampir setiap bulan. Saya letih nak membuangnya. Saya pasti mencuba Intoxic .

Brahim (Selangor)

Saya ternampak maklum balas yang banyak pada ubat tambahan ini Kawan saya memberitahu tentang masalah yang sama yang dia hadapi. Saya sedang fikir untuk mencadangkan dia beli produk ini.

Izzat (Pahang)

Saya tak pasti jika Intoxic boleh bantu saya. Saya juga ada banyak papiloma dibawah kelopak mata

Rafidah Mohamad, Pembentang (Kuala Lumpur)

Brahim, izzat, sudah tentu, anda harus product ini! Ia bayak membantu ramai orang! Saya secara yakin mencadangkannya! Saya berjanji yang anda akan sedar penambaikan yang signifikan pada kesihatan anda dan akan menikmati kehidupan anda sepenuhnya

Atirah Zulkifli (Terengganu)

Saya membaca artikel ini secara tidak sengaja. Dan apa yang saya lihat??? Produk saya sedang diiklankan!! Baiklah, ianya bukan milik saya , mestilah, tapi saya membelinya untuk suami saya. Badan suami saya tidak lagi mengandungi cacing pita! Sangat hebat!!

Liyana (Pulau Pinang)

Saya rasa lebih baik selepas menjalani pembersihan. Saya seperti lebih muda. Saya Saya semakin kurang penat dan melakukan banyak benda setiap hari. Ianya juga memberi kesan pada penampilan saya. Rambut, kuku, kulit - semuanya tampak lebih muda dan sihat.

Saleha89

Sukar untuk percaya... tapi ramai yang kata yang ianya berkesan. Jadi mestilah ianya berkesan. Saya akan mulakan esok!

Haris (Perlis)

Ya, Ianya benar-benar suatu keajaiban Intoxic Saya menempahnya secepat mungkin sebaik sahaja saya mengetahui mengenainya. Saya harap saya tahu mengenai produk ini 5 tahun yang lalu. Saya menderita kesakitan dari penyakit usus berjam-jam lamanya. Tapi kini saya dah pulih! Terbuka kepada dunia! Terima kasih banyak-banyak.

Salmah Tahir (Selangor)

Ia sangat membantu suami saya! Dia tidak lagi menderita sakit kepala dan kekejangan perut selepas mengambilnya 3 kali. Kini saya merawat penyakit saya dengan suplemen tambahan ini. Ianya membantu dengan sempurna.

Katijah Mohamad (Kedah)

Bagusnya! Saya harus menempahnya! Parasit-parasit ini sedang menyeksa saya!

Zaid (Perak)

Hai. Saya tidak dapat memahami punca kepada penyakit saya. Kemudian parasit Ascaris ada pada usus saya. Selepas pembersihan, saya rasa sangat hebat. Saya menderita sakit ini bertahun-tahun lamanya, dan kini pulih. Terima kasih Rafidah.

Zizi Hamid (Kuala Lumpur)

Anda takkan percaya saya tapi saya hadapi masalah yang hampir sama. Saya menderita sebab kehilangan tenaga yang berterusan dan hilang berminat dalam hidup. Tekanan yang saya hadapi hilang apabila jumpa ubat ini. Saya cadangkan ubat ini kepada semua.

Rashid Tohid

Rizal membayar harga dua kali ganda. Saya mendapati maklumat di Intoxic tapi saya memutuskan tidak menempahnya. Saya buat keputusan untuk membelinya di internet. Saya menempah beberapa bungkusan yang palsu. Hasilnya, selepas menyalahkan diri saya untuk apa yang saya lakukan, saya membuat tempahan daripada laman web rasmi. Saya dah bersihkan badan saya sepenuhnya! Terima kasih.

Rafidah Mohamad, Pembentang (Kuala Lumpur)

Saya suka untuk mengatakan sekali lagi yang Intoxic harus ditempah melalui laman web rasmi SAHAJA.
Berhati-hati dengan produk palsu!